ΚΡΕΒΑΤΙΑ ΒΡΟΝΤΟΥΣ - ΠΑΠΑ ΑΛΩΝΙ - ΑΓΙΑ ΤΡΙΑΔΑ

Η διαδρομή έχει αρκετά ανεβοκατεβάσματα και λόγω του χαμηλού υψομέτρου μπορεί να γίνει εύκολα και το χειμώνα. Η αφετηρία της διαδρομής βρίσκεται στο χώρο του καταφυγίου «Κρεβάτια» Βροντούς (1.005 μ.). Προς το ρέμα «Αγίας Τριάδας» κατηφορίζει ένα παλιό μονοπάτι, το οποίο περνά ακριβώς κάτω από το «Μπαρμπαλά» και καταλήγει σε 1 ώρα περίπου στο ρέμα «Αγίας Τριάδας». Πολύ ωραία διαδρομή με θέα προς τις ψηλές κορυφές αλλά και προς το φαράγγι.

Διαδρομή: Σχετικά εύκολη

Διάρκεια (h)
000
Υψομ. Διαφορά (m)
Μήκος (m)

Είναι σχετικά εύκολη και γίνεται μέσα σε πανέμορφο δάσος με το βουητό του νερού να ξεκουράζει ευχάριστα την ακοή. Προσοχή θέλει μέσα στο καμένο δάσος. Πρέπει να ανηφορίσουμε μετά τη μικρή ρεματιά αμέσως πάνω δεξιά. Μόλις φτάσουμε στο ποτάμι, το μονοπάτι συνεχίζει από την απέναντι πλευρά και σε 5 λεπτά βγαίνουμε σε μία διακλάδωση.Αριστερά και κάτω το μονοπάτι μας οδηγεί προς την «Αγία Τριάδα», ενώ δεξιά και πάνω μας οδηγεί στη θέση «Παπά Αλώνι» (1.100 μ.) σε 40΄περίπου.

Η θέση του «Παπά το Αλώνι» είναι ένα χαρακτηριστικό ξέφωτο στην κορυφή ενός κώνου, όπου κατά την παράδοση κακοποιήθηκε ένας ιερέας, από τον οποίο πήρε και το όνομα η γύρω περιοχή.
Επιστρέφουμε από την ίδια διαδρομή ως την παραπάνω διασταύρωση και κατηφορίζουμε δεξιά πλέον, προς την «Αγία Τριάδα». Μετά από 30΄ συναντούμε στα αριστερά μας ένα παλιό μονοπάτι το οποίο κατηφορίζει έως τους καταρράκτες (15΄-20΄). Το μονοπάτι αυτό δεν διακρίνεται και θέλει πολλή προσοχή. Εάν επισκεφτούμε τους καταρράκτες, προσθέτουμε τον ανάλογο χρόνο στο συνολικό.
Συνεχίζοντας στο βασικό μονοπάτι, μετά από 15΄ περίπου, συναντούμε ένα άλλο φαρδύ μονοπάτι στα αριστερά, το οποίο οδηγεί σε 10΄ στη ρεματιά και σε άλλα 15΄ στο «φαράγγι των καταρρακτών», αν ακολουθήσουμε την κοίτη του ρέματος προς τα πάνω. Κατηφορίζοντας πάλι στο βασικό μονοπάτι από την προηγούμενη διασταύρωση σε 30΄ φτάνουμε στις «Σπηλιές» (570 μ.) και από εκεί σε 35΄ περίπου στην έξοδο της ρεματιάς απέναντι από την «Αγία Τριάδα» και το δρόμο που οδηγεί στη Βροντού.